Frequently Asked Questions

Întrebarea dvs. nu este listată? Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți.

Clasicii

Încuietoarea nu se deschide. Ce ar trebui să fac?

Mai întâi verificați dacă o spiță blochează încuietoarea prin rotirea ușoară a roții spate. Apoi, deschideți închirierea activă în aplicație și faceți clic pe „”deschideți încuietoarea””. Deblocarea va fi inițiată din nou.

Dacă încuietoarea cadrului nu se deschide nici după o altă încercare de deschidere prin intermediul aplicației, sistemul nostru detectează automat acest lucru după trei minute și anulează închirierea. Nu se va aplica niciun cost. Vă rugăm să verificați anularea în aplicația dvs. și să contactați serviciul nostru pentru clienți dacă aceasta este încă activă după trei minute.

Cum pot contacta serviciul pentru clienți?

În general, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți prin +40338228002, velocitybuzau@nextbike.ro sau prin intermediul funcției de asistență a aplicației.

Am descoperit o debitare incorectă în contul meu de client, cum pot proceda?

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin telefon sau e-mail pentru a corecta taxele incorecte. Vă rugăm să ne furnizați toate informațiile necesare despre închiriere / tarif / contul de client pentru a înțelege problema.
Serviciul clienți Velocity Buzău

Cont client

Când voi primi facturile?

Facturile sunt disponibile numai pentru debitare directă SEPA. Puteți descărca facturile după sfârșitul lunii respective în contul dvs. de client prin intermediul site-ului la „Starea contului”.

De ce mi-a fost dezactivat contul?

Probabil că sumele datorate nu au putut fi debitate din contul dumneavoastră bancar sau nu există niciun mijloc de plată depus. Vă rugăm să verificați acest lucru în contul dvs. de client și să contactați serviciul pentru clienți dacă aveți îndoieli.

Cum pot contacta serviciul pentru clienți?

În general, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți prin +40338228002, velocitybuzau@nextbike.ro sau prin intermediul funcției de asistență a aplicației.

Cum plătesc pentru Velocity Buzău, cum se face facturarea și de unde pot prelua facturile pentru călătoriile mele.

Dacă ați specificat un card de credit ca metodă de plată, taxele pentru călătoriile dvs. vor fi de obicei debitate la 24 de ore după închiriere.
Cu metoda de plată prin debit direct, debităm lunar comisioanele deschise pentru contul dvs. bancar.
Puteți vizualiza oricând istoricul de închiriere și facturile directe în contul dvs. de client. Conectați-vă prin intermediul site-ului web. Cu debit direct SEPA, factura poate fi descărcată după sfârșitul fiecărei luni.

Cum îmi pot schimba numărul de telefon?

Pentru a vă schimba numărul de telefon, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin velocitybuzau@nextbike.ro. Trimiteți e-mailul de la adresa de e-mail pe care o utilizați pentru contul dvs.

De ce contul meu nu își amintește detaliile mele PayPal?

Contul dvs. PayPal probabil nu este verificat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați PayPal.

Am descoperit o debitare incorectă în contul meu de client, cum pot proceda?

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin telefon sau e-mail pentru a corecta taxele incorecte. Vă rugăm să ne furnizați toate informațiile necesare despre închiriere / tarif / contul de client pentru a înțelege problema.
Serviciul clienți Velocity Buzău

Ce se întâmplă dacă contul meu de client este pe lista roșie?

Dacă contul tău intră pe lista roșie deoarece sumele datorate nu pot fi debitate, contul tău va fi dezactivat temporar până când suma datorară va fi plătită. Vă rugăm să verificați dacă aveți o metodă de plată valid (de exemplu, dacă valabilitatea cardului dvs. de credit depus nu a expirat).

Cum îmi pot anula contul și ce se întâmplă cu soldul meu rămas?

Vă puteți anula cu ușurință contul din contul dvs. client prin intermediul site-ului web. Conectați-vă și faceți clic pe „Închidere cont”. Orice credit rămas în contul dvs. de client care nu a fost încă utilizat va fi rambursat automat. Nu există rambursare proporțională dacă rata anuală este anulată. Alternativ, ne puteți trimite anularea prin e-mail la velocitybuzau@nextbike.ro
Pentru a procesa anularea dvs. prin e-mail sau poștă, vom folosi numele dvs. și numărul de telefon care este conectat la contul dvs. de client.

Cum îmi activez contul de client?

Pentru a-ți activa contul de client, trebuie să depui un credit de 10 lei. Aceasta este doar în scopul verificării mijloacelor dvs. de plată. Puteți să transferați depozitul, să plătiți prin PayPal sau să îl debitați de pe cardul dvs. de credit și să îl utilizați ulterior ca credit de pornire. După debitarea cu succes prin cardul de credit al contului PayPal verificat, contul dvs. de client va fi activat imediat. Dacă efectuați un transfer bancar, contul dumneavoastră va fi activat după două până la patru zile, în funcție de bancă.

Închiriere, parcare și returnare

Pot să închiriez bicicleta într-un oraș și să o returnez în altul?

Bicicleta poate fi returnată numai în orașul în care ați închiriat-o, în caz contrar se aplică o taxă de returnare. Excepție fac sistemele interconectate. Reglementările privind returnarea sunt comunicate pe site-ul web respectiv al sistemului, care poate fi găsit prin căutarea locației.

Cum îmi returnez corect bicicleta?

În cazul în care stația nu are suporturi fixe pentru biciclete, bicicleta va fi blocată singură.

Ca regulă generală, nimeni nu trebuie să fie împiedicat de bicicleta parcată.

Vă rugăm să rețineți următoarele:

Bicicleta nu poate fi parcată sau returnată:
a) la semafoare
b) la automatele de bilete de parcare sau la parcometre
c) la indicatoarele rutiere
d) pe trotuare, în cazul în care acest lucru duce la o lățime de trecere mai mică de 1,50 m
e) în fața, în dreptul și pe căile de evacuare și în zonele de acces pentru pompieri
f) în cazul în care aceasta ascunde publicitatea staționară a unei terțe părți
g) prin închiderea la gardurile caselor și unităților private sau publice
h) pe peroanele mijloacelor de transport în comun și pe platformele de autobuz
i) la rastelurile publice pentru biciclete

În caz de contravenție, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de serviciu.

Pot închiria mai multe biciclete în paralel cu un cont de client?

Puteți închiria până la patru biciclete simultan folosind un cont de client. Tarifele pentru rezervare și condițiile speciale se aplică de obicei numai primei biciclete. În cazuri excepționale vă oferim posibilitatea de a închiria până la șapte biciclete în același timp, pentru aceast lucru este necesar să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Pot închiria Velocity Buzău fără aplicație sau fără un telefon mobil cu internet?

Da. Alternativ, bicicletele pot fi închiriate și returnate prin intermediul serviciului pentru clienți +40338228002.

Încuietoarea nu se deschide. Ce ar trebui să fac?

Mai întâi verificați dacă o spiță blochează încuietoarea prin rotirea ușoară a roții spate. Apoi, deschideți închirierea activă în aplicație și faceți clic pe „”deschideți încuietoarea””. Deblocarea va fi inițiată din nou.

Dacă încuietoarea cadrului nu se deschide nici după o altă încercare de deschidere prin intermediul aplicației, sistemul nostru detectează automat acest lucru după trei minute și anulează închirierea. Nu se va aplica niciun cost. Vă rugăm să verificați anularea în aplicația dvs. și să contactați serviciul nostru pentru clienți dacă aceasta este încă activă după trei minute.

Cum să evitați o amendă de 100 Lei pentru returnare necorespunzătoare?

Dacă ați returnat o bicicletă în mod necorespunzător, puteți evita taxa obișnuită de 100 Lei dacă o închiriați din nou și o returnați în mod corespunzător. Închirierile succesive ale aceleiași biciclete se contopesc.

Acest lucru înseamnă că perioada finală de închiriere se calculează de la ora de începere a primei închirieri și ora de returnare a celei de-a doua închirieri. Pauza dintre cele două închirieri se adaugă, de asemenea, la durata închirierii. Amenda de 100 Lei va fi anulată.

Cum funcționează Velocity Buzău?

Înregistrați-vă ușor și gratuit prin intermediul aplicației sau al site-ului web. Bicicletele pot fi închiriate prin intermediul aplicației nextbike, al liniei telefonice directe sau prin intermediul terminalului.

Cum returnez bicicleta tip Velocity Buzău?

Introduceti bicicleta în dock și închideți încuietoarea cadrului. Verificați aplicația dvs. dacă returnarea a avut succes și informați serviciul nostru pentru clienți în caz contrar.

Ce trebuie să fac dacă un terminal este în pană?

În cazul în care un terminal este defect, puteți închiria și returna în continuare biciclete la stația respectivă prin intermediul aplicației sau al liniei noastre telefonice directe. Vă rugăm să ne informați serviciul nostru prin aplicație, telefon sau e-mail cu privire la defecțiune, astfel încât să o putem remedia rapid.

Ce fac dacă bicicleta mea are un defect?

Defectele pot fi raportate cu ușurință la serviciul nostru pentru clienți prin intermediul funcției de feedback a aplicației, liniei telefonice sau e-mailului. Vă rugăm să verificați bicicleta pentru defecte evidente înainte de a vă începe călătoria sau înainte de a o închiria și informați-ne despre orice deteriorare, astfel încât bicicletele să poată fi blocate și reparate cât mai repede posibil. Dacă ați plecat cu o bicicletă și abia apoi ați observat o defecțiune, încheiați călătoria și apelați serviciul nostru. Abia atunci putem anula cursa și înregistra bicicleta pentru reparație.
Din păcate, nu putem rambursa nicio taxă dacă ați continuat să utilizați bicicleta în ciuda defectelor evidente.

Cum recunosc o stație oficială?

Toate stațiile au spații de andocare pentru biciclete și indicatoare pentru stație. În plus, stațiile sunt semnalizate cu marcaje mari pe hartă în aplicație sau pe site (marcajele mici indică biciclete individuale).

Returnarea nu a fost înregistrată. Ce ar trebui să fac?

Vă rugăm să raportați prompt returnarea eșuată către serviciul nostru pentru clienți prin aplicației sau prin linia telefonică la +40338228002, trebuie să aveți pregătite numărul bicicletei, locația de returnare și timpul real de utilizare. Serviciul nostru pentru clienți va încheia închirierea pentru dvs. și va ajusta taxele de închiriere în consecință.

Ce se întâmplă dacă returnez bicicleta departe de o stație oficială?

Dacă lăsați bicicleta în afara stației oficiale fără permisiune, vi se va percepe o taxă de serviciu de minim 100 Lei.

De ce trebuie să plătesc o taxă de serviciu de 100 Lei (chiar dacă am returnat bicicleta acolo unde am închiriat-o)?

Se va percepe o taxă de serviciu de cel puțin 100 Lei dacă o bicicletă este returnată în afara unei stații oficiale.

Nu contează dacă bicicleta a fost deja închiriată în afara unei stații. Taxa de service a utilizatorului anterior nu acoperă abaterea utilizatorului următor.

Unde pot returna bicicleta?

Bicicletele pot fi returnate în toate stațiile oficiale Velocity din Buzău. Returnarea flexibila departe de stațiile oficiale nu este permis, se va percepe o amendă de 100 de lei.

Pot parca bicicleta în timpul închirierii?

Puteți activa modul parcare în aplicație și apoi blocați încuietoarea (notă: dacă blocați încuietoarea înainte ca modul de parcare să fie activat, bicicleta va fi returnată imediat). Pentru a continua deplasarea cu bicicleta, ieșiți din modul parcare din aplicație și încuietoarea se va deschide automat. Prin urmare, nu părăsiți niciodată modul de parcare de la distanță.

Închirierea rămâne activă în timpul modului parc.

Bicicletele noastre

Oferă Velocity Buzău biciclete, căști și remorci pentru copii?

De regulă, nextbike by TIER și subbrandurile sale precum Velocity Buzău nu oferă accesorii. Excepție: La stațiile PLUS de pe insula Usedom puteți închiria biciclete pentru copii, căști și remorci. Veturilo Varșovia are, de asemenea, biciclete pentru copii și tandemuri.

Ce tipuri de biciclete oferă Velocity?

Sistemul public de bike-sharing dispune de biciclete standard, triciclete pentru persoane cu dizabilități cât și triciclete normale pregătite pentru dumneavoastră.

Care este sarcina maximă a bicicletelor?

Sarcina maximă a bicicletelor noastre este de 100 kg, din care maxim 5 kg pot fi transportate în coș.

Găsiți informațiile privind sarcina maximă a bicicletelor de marfă pe autocolantele de pe cutiile de transport.

Ce tipuri de biciclete oferă Velocity?

Velocity oferă biciclete standard, precum și triciclete pentru persoane vârstnice cât și triciclete pentru persoane cu dizabilități.

Înregistrare

Cum îmi activez contul de client?

Pentru a-ți activa contul de client, trebuie să depui un credit de 10 lei. Aceasta este doar în scopul verificării mijloacelor dvs. de plată. Puteți să transferați depozitul, să plătiți prin PayPal sau să îl debitați de pe cardul dvs. de credit și să îl utilizați ulterior ca credit de pornire. După debitarea cu succes prin cardul de credit al contului PayPal verificat, contul dvs. de client va fi activat imediat. Dacă efectuați un transfer bancar, contul dumneavoastră va fi activat după două până la patru zile, în funcție de bancă.

Cum mă pot înregistra?

Înregistrați-vă rapid și gratuit prin aplicația sau pe site.

Tarife și condiții

Cât costă Velocity Buzău și ce tarife sunt disponibile?

Velocity Buzău costă 1 leu pentru fiecare 30 de minute.